100tífiques a l’Espriu

Divendres 10 de febrer, amb motiu del dia Internacional de la nena i la dona en la ciència, l’alumnat de primer d’ESO va participar en la jornada 100tífiques promoguda per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, FCRI, i el Barcelona Institute of Science and Technology, BIST.

Vam rebre la visita de la Sina Montag, científica alemanya que treballa al institut IREC, que ens va explicar la seva activitat professional en aquest centre de recerca en energies renovables i la seva experiència com a científica. Va resultar molt interessant i l’alumnat va estar molt participatiu, fent-li un munt de preguntes.

Enhorabona a totes!