Participem en el Certamen de Lectura escolar en veu alta

L’alumnat de 1r d’ESO D ha participat enguany en el Certamen de Lectura escolar en veu alta en la categoria Corsaris (1r i 2n d’ESO). La biblioteca del Clot-Josep Benet ens va deixar els 25 exemplars per poder practicar, a l’hora de Lectura, la lectura en veu alta del llibre seleccionat El lleó sobre la porta d’Onjali Q Raúf. Finalment, l’alumna Judith Dalmau va ser seleccionada per passar a la semifinal del Certamen on vau fer una lectura fluida, expressiva i amb molt bona dicció. Tots els participants van ser guardonats amb un llibre.