Distinció PAU: enhorabona a l’alumnat de l’Espriu!

És un orgull per a nosaltres compartir el reconeixement que les alumnes Maria G., Maria V., Nadia T. i l’alumne Leo B. van rebre el passat dissabte 4 de novembre: la Distinció PAU a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària de juny ha obtingut una qualificació igual o superior a 9 punts en la fase general de les proves d’accés a la universitat.

Aquest homenatge, que concedeix des de l’any 2001 el Consell Interuniversitari de Catalunya, s’atorga anualment per reconèixer públicament la bona preparació rebuda als centres i el mèrit i l’esforç dels estudiants. L’acte es va realitzar a l’Auditori de Barcelona i els distingits van rebre un diploma acreditatiu per part del Sr. President Pere Aragonès i del Govern de la Generalitat.

Maria, Nadia, Maria i Leo, una vegada més, ENHORABONA!

I, tota la promoció del 2023, amb un 100% d’Aptes PAU, recordeu: l’Espriu sempre serà casa vostra  🤗