Treball cooperatiu en anglès a les Ciències Socials de 2n ESO

L’alumnat de segon d’ESO aprenent Ciències Socials mitjançant el treball cooperatiu! L’alumnat aprèn a seleccionar la informació a partir de llibres, documents i pàgines web. L’objectiu és saber parlar en anglès sobre un membre dels estaments feudals, quina posició social ocupava, quines funcions tenia, com vivia… per tal de recrear l’Edat Mitjana. Gaudim de la col·laboració d’en Joshua Barlett, l’auxiliar de conversa que ens han enviat gràcies al Projecte  de llengües AICLE

Fotografies: https://goo.gl/photos/sFuRyvsBs8NFqme28

“Back to Bach” a la Vil·la Casals! Sortida de tutoria a 3r ESO

Dimecres 14 de desembre l’alumnat de 3r d’ESO va visitar la Vil·la Casals, la casa museu que el violoncel·lista Pau Casals va construir a la platja de Sant Salvador (El Vendrell, Tarragona), i va assistir a un concert de dos solistes de violoncel que van interpretar un repertori que repassava la història de la música, des de J. S. Bach fins arribar a la més actual.

A més, tots plegats van poder gaudir d’un dia ben assolellat d’hivern a la platja!

Fotografies: https://goo.gl/photos/3cwuFUirnc68CTkDA

Acte de solidaritat amb la família de l’Eliseu Loyé

loye-insti

Darrera noticia!!! La Generalitat ha rebaixat la petició al judici, de presó a multa!!

Aquesta setmana es celebra el judici pels incidents succeïts arrel del desnonament de la família del nostre exalumne Eliseo Loyé, ara fa ja cinc anys.

Us pengem alguns enllaços per si voleu conèixer les circumstàncies que el van envoltar i la desproporció amb què va actuar, i està actuant, l’administració.

Avui 13 de desembre hem fet un petit acte en solidaritat amb aquesta família que, després de veure’s desnonada, ara està amenaçada amb més de dos anys de presó tant pel pare com per la mare.

Com deia l’Eliseo al seu poema (2n premi de poesia als jocs florals de Sant Martí): “Si estimem els nostres serem eterns, podrem amb tot“. Doncs sí Eliseo, ets un dels nostres… i t’estimem.

Més informació:El triangle, El periódico, Vídeo del desnonament, web solidària del barri.