TASQUES PER A L’ALUMNAT DURANT EL CONFINAMENT

Benvolgudes famílies,

Us enviem unes graelles amb les tasques que els vostres fills/es haurien d’anar fent durant el període de confinament. Es tracta de dos documents en Pdf, un és per primària i un altre per secundària (ESO).

Heu de mirar el curs corresponent al vostre fill o filla.

Dir-vos també que anirem ampliant en funció del temps de confinament, informarem per mail.

Recordeu que:

1. Es tracta de treballar una estona cada dia per no perdre el ritme dels aprenentatges.

2. Cadascú es pot adaptar l’horari segons les seves circumstàncies. El més important és crear una rutina de treball òptima.

3. Els alumnes d’ESO, al ser més autònoms, tenen les tasques degudament temporitzades,  així podran seguir un ordre pautat i no acumular feines pel darrer dia.

Si teniu dubtes generals us podeu posar en contacte amb les tutores via correu electrònic (nom.cognom@iecastell.cat).

A partir de 3r de primària cada alumne disposa del seu correu electrònic amb domini iecastell.cat . Pot demanar dubtes a cada professor/ mestre de la materia que correspongui.

AVÍS IMPORTANT: es poden demanar o plantejar dubtes cada dia, en qualsevol moment però segurament les respostes no seran immediates. Gràcies per la comprensió.

Molts ànims a tothom i esperem que aquest període d’excepcionalitat ens ajudi a tots/es a aprendre d’una manera diferent, sense deixar de progressar.

Estem en contacte!

Equip docent IE Castellterçol