Visitem el Parlament de Catalunya amb 3r d’ESO

El passat dimarts 23 de maig vam anar a visitar el Parlament de Catalunya amb els alumnes de 3rESO. Com cada curs, anem a veure de primera mà com és el nostre Parlament i conèixer la seva història, molt lligada amb els esdeveniments històrics de la ciutat de Barcelona. Els alumnes van gaudir molt la visita, van estar atents i participatius en les explicacions. Fins i tot, van poder imaginar-se, per uns moments, com a diputats i diputades, tot baixant per les escales del Parlament. Va ser una visita molt interessant.

En acabat, com que teníem temps lliure per voltar per la capital, vam esmorzar pels voltants del Parc de la Ciutadella, i tot seguit vam anar a visitar el museu de Disseny de Barcelona. En acabat vam poder dinar pel Centre de les Glòries, tots vam poder gaudir d’un bon dia cultural i social per Barcelona!

3r ESO