Ens visita el Lluís Sagués, doctor enginyer de telecomunicacions

Bon dia a tothom!

Ara fa un mes aproximadament vam rebre una visita molt especial. el Lluís Sagués, doctor enginyer de telecomunicacions i pare del centre, va preparar una magnífica explicació a l’alumnat de 4t d’ESO sobre què són les enginyeries.

Va ser una ponència molt ben estructurada que va permetre a l’alumnat aprofundir sobre el significat i les condicions laborals de les enginyeries, centrant-nos en la de telecomunicacions i en la feina que desenvolupa a l’emresa Sener Aeroespacial, on es dissenyen i fabriquen equips electrònics i de radiofreqüència per satèl·lits. Dins d’aquest espai també va explicar què significa el títol de doctor i com arribar-hi.

En acabar, l’alumnat va poder fer un seguit de preguntes que havien preparat prèviament a classe.

Moltes gràcies Lluís, esperem comptar amb tu el curs vinent!

Adjuntem algunes fotografies.