Xerrada Orientació Acadèmica i Professional famílies 4t d’ESO

Benvolgudes famílies de 4t d’ESO,

L’alumnat ja està a 4t d’ESO, darrer curs de l’educació bàsica i s’acosta un dels primers moments més importants de la seva vida: prendre la decisió de què fer el curs vinent. Tal com us vam explicar a la reunió del curs passat, l’alumnat a 4t d’ESO pren dues decisions:

1. Què estudiar el curs vinent.
  2. Què estudiar després.

Aquestes decisions, ja preses per gran part de l’alumnat, van seguides de dos moments importants: assistència a les portes obertes dels centres d’educació postobligatòria i dur a terme la preinscripció.

Per aquests dos moments, igual que per dur a terme la presa de decisions, és molt important l’acompanyament familiar i des del centre us volem acompanyar en aquesta missió. Per parlar sobre aquests temes i alguns d’altres us convoquem a una xerrada informativa, la qual, esdevé la continuació de la qual es va dur a terme el curs passat. Aquesta sessió serà duta a terme dimarts, dia 5 de març a les 19h a l’institut.

Via correu electrònic rebreu l’ordre del dia a treballar. Us esperem a tots! Serà interessant i divertit 😉

Important. Hi ha alguns centres educatius que ja estan publicant les dates de les portes obertes vers els batxillerats, formació professional, etc. És important que consulteu les seves pàgines web i consulteu quin dia són i hi podeu anar. A la xerrada en parlarem, però hi ha centres que POTSER ho estan fent i és important que hi assistiu. A hores d’ara tot l’alumnat hauria de saber què vol fer el curs vinent i què vol fer l’altre (en alguns casos la 2a orientació no està clara), ara caldria saber on ho volen fer, d’aquí que s’hagi d’anar a les portes obertes. Les dates de les preinscripcions acaben de ser publicades. Aquí les podeu trobar.

Si teniu algun dubte, escriviu a ismael.algaba@iecastell.cat

Moltes gràcies.