Let’s Clean Up Europe a l’Escola Sants Abdó i Senén

Benvolgudes famílies, avui els alumnes de l’escola Sants Abdó i Senén han rebut un missatge del futur, concretament de l’any 2122. En aquest missatge, els alumnes del futur demanaven ajuda; si en el present reciclem, reduïm l’ús dels plàstics i fem accions de neteja, el Pla en el futur serà un lloc habitable.

Aquest matí, els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è han sortit a diferents indrets del poble per fer una neteja de residus dins la campanya europea Let’s Clean Up Europe.

El resultat ha estat: 147,5 kg de brossa recollida, dels quals 30,5 kg han estat plàstics, 2kg de paper i cartró, 12,5 kg de vidre i 102,5 kg de rebuig i runa.

En la recollida hi han participat 126 alumnes i 14 adults.

Aquesta acció l’ha organitzat l’escola amb la col·laboració de l’Ajuntament, el Centre Agrícola i Social i l’AMPA.