L’escola

L’Escola Sants Abdó i Senén està situada al carrer del mateix nom número 7 de El Pla del Penedès. El número de codi 08022847 en el Registre del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. El telèfon de l’escola és el (93)898.82.89. És un centre d’Educació Infantil i Primària adscrit a l’escola Intermunicipal de Sant Sadurní per seguir els estudis de Secundària.

TRETS D’IDENTITAT:
La nostra escola, com a centre públic, està al servei de la societat, és sensible a la seva problemàtica i resta oberta a la diversitat tant en el professorat, en l’alumnat, com en els pares i les mares.
Defensem el pluralisme ideològic de caire democràtic. Eduquem per assolir tots els valors democràtics de la societat, el sentit de la solidaritat, de la tolerància i de la convivència. Potenciem l’actitud de diàleg com l’única via de solució de conflictes.
Respectem les llengües, els trets culturals i religiosos de l’alumnat procedent d’altres comunitats autònomes de l’Estat o bé d’altres països, l’ajudem a conviure amb les contradiccions del seu món familiar i de la societat que els acull i vetllem perquè no sorgeixi cap tipus de discriminació o perjudici per raons ètniques, culturals o religioses.