Tallers de primària

Els alumnes de  3r, 4t, 5è i 6è de primària realitzen part del contingut curricular mitjançant tallers. Aquests estan dotats d’activitats on es treballen les diferents competències.

Els tallers representen una manera diferent d’organitzar l’espai i els materials de l’escola afavorint que nens i nenes de diferents nivells aprenguin junts. Aquests entorns propicien situacions d’aprenentatge on els infants participen d’una manera activa i creativa.

Es realitza 1:30h a la setmana, els alumnes s’uneixen en tres petits grups per cicle. La temporització dels tallers serà aproximadament de 3 setmanes a cicle mitjà i cicle superior. Al llarg del curs tots els alumnes passen per totes les propostes dels tallers del seu cicle.

Els diferents tallers proposats són:

Realització de tallers intercicles: de 3r a 6è de primària:

• 3r i 4t: Tallers de teatre en anglès.
  • 5è i 6è: Tallers artístics i d’informàtica.