Trets d’identitat

La nostra escola, com a centre públic, està al servei de la societat, és sensible a la seva problemàtica i resta oberta a la diversitat tant en el professorat, en l’alumnat, com en els pares i les mares.

Defensem el pluralisme ideològic de caire democràtic. Eduquem per assolir tots els valors democràtics de la societat, el sentit de la solidaritat, de la tolerància i de la convivència. Potenciem l’actitud de diàleg com l’única via de solució de conflictes.

Respectem les llengües, els trets culturals i religiosos de l’alumnat procedent d’altres comunitats autònomes de l’Estat o bé d’altres països, l’ajudem a conviure amb les contradiccions del seu món familiar i de la societat que els acull i vetllem perquè no sorgeixi cap tipus de discriminació o perjudici per raons ètniques, culturals o religioses.

COMUNITAT EDUCATIVA

La comunitat educativa som tots: alumnes, famílies, equip docent, personal de suport i equip directiu.

Formar persones completes, capaces d’esforçar-se per assolir el millor de si mateixos, i capaces també de conviure amb respecte i saber formar part d’una comunitat, requereix implicació per part de l’escola, les famílies i els propis alumnes.