Mindfulness

El mindfulness és una pràctica reconeguda i estudiada científicament per reduir l’estrès, augmentar la autoconsciència i millorar el benestar de les persones.

En els diferents estudis que s’ha fet sobre el mindfulness aplicat en infants han evidenciat qu els alumnes són més capaços de concentrar-se de manera més fàcil, poden calmar-se i controlar-se millor en les classes. També els ajuda a reduir l’estrès en els exàmens i al mateix temps permet que els estudiants aprenguin a gestionar les seves emocions i preocupacions.

Aquest projecte pilot que està subvencionat en la seva totalitat per l’Ajuntament del Pla del Penedès s’imparteix als alumnes de primer curs del cicle mitjà. Els tres eixos que engloba el projecte se centren tant en els alumnes d’aquest curs com en el tutor i en els pares d’aquest alumnes.