És un recurs de millora que s’emmarca en el conjunt d’actuacions que el Departament d’Ensenyament impulsa per assolir de l’èxit escolar de tots els alumne, amb la finalitat de contribuir a donar resposta a les necessitats individuals d’aprenentatge de cada nen@.
L’escola planifica l’organització del SEP com un suport individual o en petit grup dins i fora de l’horari lectiu, per aquells alumnes que ho necessitin. Només faran SEP aquells alumnes amb més dificultats en les àrees de llengua i matemàtiques.
És un reforç flexible, temporal i preventiu que els mestres organitzem a partir d’uns mecanismes d’identificació i d’avaluació.
S’informa a les famílies i es signa un document conforme hi estan d’acord i en són sabedors.
L’alum@ que es queda a SUPORT no necessàriament ho farà tot el curs, sinó que en pot gaudir durant un mes o trimestre segons l’aprenentatge que calgui reforçar.
S’avaluarà el seu aprofitament i la seva continuïtat en les sessions d’avaluació trimestrals.
Dimarts-12:30-13:00h | Dimecres-12:30-13:00h | Dijous-12:30-13:00h | |
1er | Llengua | Matemàtiques | |
2on | Llengua | Matemàtiques | |
3er | Llengua | Matemàtiques | |
4art | Llengua | Matemàtiques | |
5è | Llengua | Matemàtiques | |
6è | Llengua | Matemàtiques | Anglès |