SEP

És un recurs de millora que s’emmarca en el conjunt d’actuacions que el Departament d’Ensenyament impulsa per assolir de l’èxit escolar de tots els alumne, amb la finalitat de contribuir a donar resposta a les necessitats individuals d’aprenentatge de cada nen@.

L’escola planifica l’organització del SEP com un suport individual o en petit grup dins i fora de l’horari lectiu, per aquells alumnes que ho necessitin. Només faran SEP aquells alumnes amb més dificultats en les àrees de llengua i matemàtiques.

És un reforç flexible, temporal i preventiu que els mestres organitzem a partir d’uns mecanismes d’identificació i d’avaluació.

S’informa a les famílies i es signa un document conforme hi estan d’acord i en són sabedors.

L’alum@ que es queda a SUPORT no necessàriament ho farà tot el curs, sinó que en pot gaudir durant un mes o trimestre segons l’aprenentatge que calgui reforçar.

S’avaluarà el seu aprofitament i la seva continuïtat en les sessions d’avaluació trimestrals.

Dimarts-12:30-13:00h Dimecres-12:30-13:00h Dijous-12:30-13:00h
1er Llengua Matemàtiques