L’AUTORA PENEDESENCA MARGARIDA SANTACANA VISITA LA NOSTRA ESCOLA.

Aprofitant que s’apropa la diada de Sant Jordi, el passat divendres a la tarda, l’autora del llibre “El secret del Xavi” ens va presentar el seu llibre fent una activitat d’animació lectora. Els nens i nenes de la classe dels mussols i de l’arc de Sant Martí van escoltar amb atenció la lectura del llibre, van observar-ne detingudament les il·lustracions i van participar activament en totes les activitats que ens va proposar la Margarida.

L’autora va venir acompanyada d’alguns dels animalons que apareixen a la novel·la i ens va proposar identificar i reconèixer quines paraules formaven part del text i vam buscar per la biblioteca algún objecte amagat dels que necessitava el Xavi per posar dins la seva motxilla.

Al final de la sessió, vam deixar la porta oberta a la imaginació i cadascú va poder dibuixar i/o escriure una hipòtesi sobre el final de la història que al final vam compartir amb tots els companys.

Ara frisem per conèixer el desenllaç de la història.

El Xavi va poder salvar el ratolí de la serp afamada?