Xerrada sobre reducció de residus a 5è

A 5è ens hem adonat que estem generant molts residus i que afecten el nostre planeta. A l’escola, podem posar el nostre granet de sorra per no empitjorar la situació.

És per això que els alumnes vam passar per totes les altres classes de l’escola a explicar la importància de reduir els residus. Una manera molt fàcil que tenim per canviar això és utilitzar embolcalls dels esmorzars que siguin reutilitzables: carmanyoles o bosses de roba. També hem de portar ampolles o cantimplores per a l’aigua que siguin reutilitzables.

Una altra mesura que estem treballant a l’escola és poder reutilitzar el material escolar que ja s’ha acabat (bolígrafs, retoladors, marcadors…). Quan aquest material escolar s’ha gastat, el guardem en unes capses i ho portarem a una empresa on el reciclen.

Aquí podeu veure algunes fotos de totes aquestes accions que estem portant a terme.