Els alumnes de 4t vam anar a la colada de lava

Fa unes setmanes enerere, tot 4t vam anar a Domeny a veure una colada de lava.

Era a prop de l’escola, així que hi vam anar caminant. Hi vam anar perquè a classe de medi estàvem estudiant els volcans.

La colada és molt gran! Ve del Puig d’Adri! Vam fixar-nos en les pedres volcàniques…Tenien molts minerals! I també eren plenes de forats que es fan perquè la lava té gasos i quan surten deixen els forats.

Després vam anar a l’església. Està construïda amb roques volcàniques i pedra de Girona que té nummulits.

Quan vam tornar vam veure sis tipus d’arbres i plantes diferents, eren: l’alzina, el roure, el lledoner, l’heure i l’esparreguera.

Ah! I dues coses més, que me n’oblido! El volcà fa 125.000 anys que no entra en erupció, i l’altra cosa és que a la nostra classe a tots els nens i nenes els hi va agradar la mini excursió perquè diuen que va ser molt divertida!

Valentina Balbuena, 4t C

Aquí podeu veure unes quantes fotos de l’excursió.