Taiala’s club

A l’àrea de llengua estrangera i concretament al writing hem estat treballant els Clubs i el vocabulari relacionat. Hem decidit fer uns pòsters per representar-los.

Els alumnes de sisè de cada grup han deixat volar la imaginació i han transformat l’escola en un Club, han sortit idees molt originals!!!

En aquest Club s’han dissenyant activitats lúdiques, acadèmiques, esportives i fins i tot  relaxants amb un Spa!!!!

Els finalistes dels pòsters més creatius han estat la Karen Quintales, la Cora Serrano, en Toni Vicente, la Lizbeth Ferrera, l’Ariadna Espinar i en Pablo Banchetti.

El pòster més votat per tot l’alumnat de 6è ha estat el de la Cora Serrano que ha plasmat amb molta creativitat totes les activitats del Club del seu grup! Felicitats!!!

Podeu veure els pòsters finalistes i el procés de votació a les següents fotos.