Projecte de naturalització de patis escolars

Estem molt contents d’informar-vos que hem estat un dels centres de la ciutat de Girona seleccionats per formar part del Projecte de renaturalització de patis escolars dins del projecte de ciutat GiroNat, subvencionat amb fons europeus Next Generation.

Amb aquest projecte es farà una transformació del pati amb elements naturals, de joc i de lleure, tant a educació infantil com a primària.

El projecte en diferents fases. En la primera fase, la diagnòstica, duta a terme durant la setmana passada, es va demanar l’opinió dels membres de la comunitat educativa sobre el pati de l’escola (alumnat, professorat, monitoratge de menjador i famílies) i els alumnes van realitzar unes dinàmiques on es va poder detectar quines són les seves necessitats.

Aquí podeu veure fotos.