Què podem fer per ajudar a La Marató?

Aquesta és la pregunta que ens vam fer a la classe de 5è A després de parlar de La Marató i la Covid-19.

Els alumnes, sense pensar-s’ho dues vegades, es vam involucrar en aquest projecte solidari i vam fer propostes per a la recol·lecta de diners. Per poder fer-la, però, vam haver de fer un treball previ.

Vam redactat una carta a la directora de l’escola, la Maria Cabezas, demanant permís; vam fe una pluja d’idees amb diferents propostes i ens vam posar d’acord de quina seria la millor; vam crear un vídeo per compartir aquest projecte solidari amb els companys/es, vam crear cartells informatius per si es podia fer una paradeta on vendre i; finalment, vam crear els productes de Nadal que hem intercanviat per aportacions solidàries.

Avui hem fet entrega dels diners recaptats a la directora i ella ens ha fet arribar un diploma de felicitació i agraïment.

Gràcies a tots i totes els que heu fet l’aportació i gràcies als alumnes per mostrar-se solidaris amb el projecte de La Marató. Tots els granets de sorra conten.

Us animem, a qui no hagi fet un donatiu, que ho faci en el següent enllaç: Donatiu Marató TV3 per la covid-19.

Aquí podeu veure algunes fotos.