Projecte Apilo a 2n

El passat divendres 23 de febrer els alumnes de segon vam poder gaudir d’un taller sobre el reciclatge de piles. Aquest taller està emmarcat dins el projecte APILO. Vam aprendre la importància de la recollida selectiva de tot tipus de piles i ens van explicar com en són, de tòxiques, i com contaminen.

Treballant en equip vam crear els nostres propis personatges amb una plastilina especial. Els vam connectar i vam fer llum!

La nostra escola participa en el 9è concurs Apilo. Ens proposen que portem totes les piles usades que tinguem per casa. Així reciclem bé i no fem malbé el planeta. Després, pesaran els quilos de piles que haguem aconseguit, i l’escola que hagi recollit més quilos… tindrà un premi! El premi més important, però, serà que entre tots haurem contribuït a tenir un planeta més net i més cuidat!

Aquí podeu veure algunes de les fotos que vam realitzar.