2n i 3r classificats al Tour de Mates

Dos alumnes de 6è de la nostra escola, en Gerard Martínez (Geri) i l’Aleix Roura (aleix73), han quedat classificats en 2ª i 3ª posició respectivament al Tour de Mates.

Aquesta competició és una carrera de càlcul mental que s’organitza a nivell estatal i en la qual han participat 310 centres educatius de 40 províncies diferents amb més de 54.000 participants.

Durant les 5 etapes, els alumnes han conegut estratègies de càlcul mental i durant 5 minuts han hagut de resoldre un llistat d’operacions.

Amb aquests bons resultats, els nostres representants s’han classificat per la fase provincial, amb els millors de la província de Girona.