Taller per a famílies: “Com parlar als infants”

Des de l’escola i amb el programa “Sigues tu” de Dipsalut us oferim un taller per a famílies basat en el llibre “Com hem de parlar perquè els fills escoltin i escoltar perquè els fills parlin”, de les autores Faber i Mazlish.

Aquesta activitat va adreçada a totes les famílies, des d’I3 fins a 6è.

El taller consisteix en 4 sessions de 2 hores cadascuna els següents dimarts, de 16.30 a 18.30h a l’escola: 18 i 25 d’abril, 2 i 9 de maig.

Hi ha l’opció que mentre estigueu fent el taller els vostres fills/es estiguin amb un monitor/a treballant de manera lúdica continguts del programa “Sigues tu” que després podran compartir amb vosaltres.

Per tal de poder dur a terme el taller necessitem un mínim de persones inscrites.

Si esteu interessats/des en participar en aquest taller per a famílies contesteu la pregunta amb un Sí al missatge de Dinantia que us hem enviat.

Més endavant ja us informarem de com fer la inscripció.

Esperem que sigui del vostre interès i us animem a participar-hi!