Concurs cuinetes al menjador de l’escola

El divendres 17 de març vam celebrar la final del concurs Cuinetes organitzat pel Menjador de l’escola.

Els alumnes de l’escola van tenir l’oportunitat de presentar les seves receptes i es van triar les més originals.

El dia de la final els alumnes van poder preparar-les a la cuina de l’escola i presentar-les al jurat compost per en Josep Roca del Restaurant Can Roca, la Presidenta de l’AFA Karen Aguilera, la Coordinadora del Menjador Mireia Perich, la regidora del barri de l’Ajuntament de Girona Annabel Moya, la directora Maria Cabezas, la Cap d’Àrea de l’empresa Serunion Beatriz Pérez, el Director Regional Amadeu Baldomà i els alumnes Isaac Zapater i Mathias Benedict.

Els alumnes finalistes van presentar els següents plats:

1r. PREMI: Audal Clavijo de 6èC amb Pastís de melmelada de maduixa.

2n. PREMI: Elena Valiente de 5èC amb Pancakes de l’Elena.

3r. PREMI: Xènia Martínez de 6èC amb Soufflé amb fruites del bosc.

4t. PREMI: Noa Michelle González de 5èC amb Amanida de la primavera.

Una experiència molt enriquidora i que va fer passar als alumnes una jornada que recordaran sempre.

El plat finalista s’oferirà en el servei de menjador i tots els comensals podran gaudir-lo i saborejar-lo!

Aquí podeu veure les fotos de la final