Ecosistemes i xarxes educatives per l’equitat 30/03/2023

Dijous 30 de març al Casal de les Dones de Reus s’ha dut a terme la jornada “Ecosistemes i xarxes educatives per l’equitat“, un acte organitzat per Educació 360 on s’han tractat temes rellevants de l’educació a temps complet, on s’han presentat entitats que responen a aquest afany educador i on les escoles hem presentat programes i projectes reeixits que cerquen trobar equitat d’oportunitats educatives per a tots els alumnes.

A la primera taula d’experiències hem pogut presentar el Projecte TecnoArt del Saavedra.

L’acte ha estat dirigit per la periodista reusenca Anna Fortuny.