Projecte Reptes Físics Cooperatius 5è

Des del mes de novembre, a 5è hem estat desenvolupant un projecte a Educació Física anomenat Reptes Físics Cooperatius. Aquest és un projecte telemàtic que pretén introduir a infants i mestres en la pedagogia de la cooperació a l’Educació Física a través dels REPTES FÍSICS COOPERATIUS.
El projecte es desenvolupa en català i des de l’àrea d’Educació Física, però requereix la participació de la competència digital, la competència oral i la competència d’expressió escrita. El projecte va destinat a infants (3r a 6è de primària i 1r i 2n d’ESO) que es vulguin iniciar o ja tinguin experiència en l’aprenentatge cooperatiu a l’Educació Física.
Al llarg de 5 mesos les i els alumnes de 5è han estat primer, practicant reptes, després, inventant-ne de nous i practicant-los i finalment, avaluant els reptes inventats per una altra escola.
L’Escola Saavedra formava part d’un formiguer en el que hi havia dues altres escoles, l’Escola Marcel·lí Domingo de Tarragona i l’Escola Patrocini de Cardona.
El projecte ha tingut força èxit i els i les alumnes han gaudit moltíssim.