VIII Premis Josep Vives Ciurana

Aquesta setmana s’han otorgat els VIII Premis Josep Vives i Ciurana que cada any celebra l’IMET

Les escoles guanyadores d’aquesta edició han estat:

La Llar d’infants El Serrallo, pel projecte “Una llar de conte a la categoria d’Educació Infantil de primer cicle, Col·legi Vedruna Sagrat Cor, pel projecte “Magic World” a la categoria d’Educació Infantil de segon cicle, l’ Escola Pràctiques, pel projecte “El Follet del Far” a la categoria d’Educació Primària i el Col·legi Públic Sant Rafael, pel projecte “El Drac de Sant Jordi” a la categoria d’Educació Especial.

A banda dels guardonats, hi han hagut també accèssits a cda categoria. La nostra escola ha obtingut dos d’aquests guardons pels seus projectes.

Escola Saavedra, pel projecte “Qui viu al mar de Tarragona?” a la categoria d’Educació Infantil de segon cicle.

Escola Saavedra, pel projecte “De Tarragona al món” a la categoria d’Educació Primària.

Així recullen la notícia direfents mitjans locals:

Diari Més

Diari de Tarragona