Videoclips de final de curs 2019-2020

Hem arribat al final d’un curs del tot atípic, en el que ens hem hagut d’adaptar a unes quantes circumstàncies inesperades. De tot se n’aprèn, i amb la possibilitat de mirar enrere, podem dir que ens n’hem sortit prou bé.

Així que ens volem acomiadar, com cada any, de tots vosaltres amb uns balls realitzats pels alumnes de l’escola. Cadascú a casa seva ha fet un trosset de la cançó, les han enviat als mestres corresponents, i entre tots els videos rebuts hem editat aquestes meravelles.

Els alumnes d’educació infantil han ballat la cançó “Caminem junts” de Doctor Prats

Els alumnes de cicle inicial han ballat la cançó “Celebrem” de Miki Núñez

Els alumnes de cicle mitjà han ballat la cançó “Sucre” de Xiula

Els alumnes de cicle superior han ballat la cançó “Verdura i peix” de Xiula