Una aventura dolça: xocolata i emoció!

La darrera setmana del curs a l’escola va estar plena de diversió i aventura per als alumnes d’infantil. Aprofitant l’esperit de la Pasqua, els nostres petits exploradors van embarcar-se en un emocionant viatge que combinava la dolçor de la xocolata amb l’emoció d’una gimcana per tota l’escola.

Per començar, van tenir l’oportunitat de convertir-se en veritables mestres xocolaters. Amb les bates posades i les mans a la massa, van experimentar amb la xocolata, descobrint els seus secrets i aprenent a crear deliciosos dibuixos i patrons.

Després de l’experiència culinària, els alumnes es van preparar per a una aventura encara més emocionant: una gimcana per tota l’escola. Des de la biblioteca fins als patis, passant per les aules i fins i tot l’hort escolar, els nostres valents exploradors van recórrer cada racó de la nostra escola en busca de la clau màgica.

La missió era clara: trobar la clau màgica que obriria la porta cap a l’estança on es trobaven amagats els ous de Pasqua. Amb determinació i esperit d’equip, els nostres alumnes van resoldre tot tipus d’enginyosos reptes i enigmes per aconseguir la clau que desbloquejaria el seu pas cap a la recompensa final.

Finalment, amb la clau en mà, els nostres aventurers van obrir l’estança i van descobrir el gran tresor que s’amagava dins: ous de Pasqua de xocolata que menjaríem el divendres a la tarda al Parc Saavedra per celebrar el final d’aquest segon trimestre i l’inici de les vacances de Pasqua.

Per altra banda, els alumnes de Cicle Inicial van viure un moment emocionant a l’hora d’anglès quan van rebre una carta molt especial del “Easter Bunny”. Aquesta carta els convidava a embarcar-se en una aventura única: cercar les pistes amagades per tota l’escola per trobar els ous de Pasqua. Així, mentre practicaven l’anglès, els nostres joves exploradors van seguir les indicacions en una emocionant recerca plena d’aprenentatge i diversió.

Com heu pogut observar, la nostra darrera setmana del trimestre ha estat una experiència inoblidable per als nostres alumnes. A través de la creativitat, l’aventura i la dolçor de la xocolata, hem celebrat la Pasqua d’una manera única i especial.

Esperem que hàgiu gaudit molt aquests dies amb la família i els amics!!!