Sortida dels Capgrossos Edu i Vedra

La Trobada Gegantera ha estat un èxit!. Les nostres famílies han participat i s’ho han passat molt bé acompanyant els nostres capgrossos, l’Edu i la Vedra, juntament amb els capgrossos i gegants del Barri Maria Cristina: Tina, Ventureta, Cristineta i Hernàndez Sanahuja.

Les famílies han pogut gaudir d’una passejada per la Rambla de Tarragona que ha culminat amb una gran ballada de gegants amb música de gralles i timbals espectacular.

Tots junts hem pogut gaudir d’una festa tradicional, feta amb molt de gust i estima.

Moltes gràcies a l’escola Sagrat Cor per convidar-nos a la festa, als Gegants i capgrossos del barri Maria Cristina per comptar amb nosaltres i a l’AFA de la nostra escola, ja que sense les famílies, això no hauria estat possible.

Aquesta ha estat la primera sortida dels capgrossos Edu i Vedra des de fa molts anys, com a acte conjunt amb l’Associació de Veïns del Barri Maria Cristina, una col·laboració que s’ha iniciat fa uns mesos arran de la voluntat d’ambdues entitats de crear sinèrgies.