Sensor d’inclinació amb Scratch

Aquesta activitat consisteix en fer que el Milo, a través del sensor d’inclinació, sàpiga si està en posició ascendent, descendent o anivellat. En funció de la informaicó que li arriba del sensor, en Milo ha de modificar la velocitat de desplaçament. Introduïm les condicions.
La setmana passada vam fer aquesta mateixa activitat però programant amb l’app Lego Wedo, un llenguatge més senzill amb el que es pretenia introduir el concepe de resposta condicional, és a dir, si passa això, fés això altra, però si no passa fés aquesta altra cosa diferent. El llenguatge Scratch dóna més possibilitats de resposta, més complexes i concretes, en resum, un llenguatge mé adient als alumnes de cicle superior.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>