Avui hem tingut un dia molt complet i competitiu (en el bon sentit de la paraula) a l’aula de robòtica. Hem començat mesurant-nos la longitud del pam i ho hem comparat amb la distància qu es mou el bee-bot cada cop que li ordenem avançar o retrocedir. A molts de nosaltres ens ha coincidit (15cm exactes), però a alguns altres ens faltava o ens sobrava una miqueta i això ens ha dificultat una mica la tasca, però que millor que els reptes per avançar en el coneixement?
L’activitat d’avui consistia en preveure la distància a recórrer, primer mesurant-la a pams, per després extrapolar-ho a unitats bee-bot per fer arribar el robot el més a prop de l’objectiu, però sense arribar a sobrepassar-lo. Una altra activitat ha estat just al contrari. Programàvem el robot una seqüència i el company havia de preveure’n la distància que recorreria i ubicar el bee-bot en un lloc concret per a que, un cop la seqüència s’executés, arribés el més proper a l’objectiu i, com abans, sense sobrepassar-lo.