Sant Jordi Mariner

El dia 7 d’abril els fotògrafs i les fotògrafes de P4 vam sortir per Tarragona a fotografiar els indrets que necessitavem per a fer la nostra particular adaptació del poema de la Núria Freixa “Sant Jordi mariner”. Amb aquestes fotos vam ubicar la història a la nostra meravellosa ciutat.

Mireu quins artistes!

1. Núria Freixa Domènech

Mil gràcies, escola! Moltes gràcies M Carme Celada! Quina feinada! El millor regal que és pot rebre. I que bonics fent ells les fotografies, els dibuixos, recitant…i tant menuts: P-4. Us vindré a veure per abraçar-vos.
    Petonets, classe dels fotògrafs!

2. Núria Freixa Domènech

Mil gràcies, escola! Moltes gràcies M.Carme Celada. Quina feinada! El millor regal que es pot rebre! I que bonics fent ells les fotografies, els dibuixos, recitant…i tan menuts: P-4.
    Us vindré a veure-us per abraçar-vos.
    Petonets, classe dels fotògrafs¡