Reunió AFA Activitats Extraescolars

Divendres 12 de maig l’AFA va convocar a les famílies de l’escola per fer una valoració de les activitats extraescolars que s’han dut a terme durant el curs 2022-2023 i presentar les propostes d’activitats extraescolars pel curs 2023-2024.
Durant la reunió es va oferir a les famílies la possibilitat d’emplenar una enquesta per recollir les necessitats, motivacions i preferències respecte el tipus d’activitats extraescolars que es facin a l’escola. Aquesta enquesta s’ha facilitat via grup de whatsapp del grup classe i via Telegram al següent enllaç: https://forms.gle/HE8b45aSsx3yonPX7

També es posarà a disposició de les famílies que ho necessitin en format paper.

L’AFA està formada per 7 persones: 4 compronents de la junta directiva i 3 vocals. Aquest equip vam presentar una candidatura que va ser avalada per les famílies en una votació. Som una AFA oberta, que fa ús de totes les vies que tenim al nostre abast per estar disponible per les famílies.
Gràcies per donar suport als pares i mares que estan darrera de l’AFA i fer possible aquesta tasca tan altruista a la vegada que difícil per seguir sumant i fer família i escola.