Per tercer any l’AFA impulsa l’activitat “Una nit a l’escola”. No hi faltis!

Un any més l’AFA us anima a que les famílies de l’escola us impliqueu i participeu a l’activitat “Una nit a l’escola”. Una experiència única, molt esperada i desitjada per tots els alumnes de l’escola, des dels més petits als més grans.

Us adjuntem tota la informació que heu de tenir en compte: dates, horaris, requisits, “normativa”, material, etc.

Heu de tenir en compte que els protagonistes d’aquesta activitat son els nens i nenes i per això us animem per que a l’hora de dormir faciliteu que dormin junts als matalassos del gimnàs i facin pinya.

Per altra banda us demanem que els nens i nenes de Primària no facin ús de cap movil. L’any passat va haver nens que van portar mòvil i va ser molt incòmode.