Nit de la recerca

Estimades famílies,

L’escola s’afegeix aquest any a la Nit Europea de la Recerca, que es celebra cada any l’últim divendres de setembre a més de 300 ciutats de 30 països de tota Europa. Es tracta d’un projecte de divulgació promogut per la Comissió Europea en el marc de les accions Marie Sktodowsca-Curie del programa Horizonte 2020.

El seu objectiu és apropar la recerca i la innovació a petits i grans, és per aquest motiu que des de l’escola us demanem que realitzeu un petit experiment amb els vostres fills/es i envieu una foto al correu de l’escola e3009369@xtec.cat.

A la imatge que us facilitem trobareu dos codis QR, el de color groc us conduirà a la pàgina oficial de la nit de la recerca on podreu trobar totes les activitats que es duran a terme al llarg del territori català. Pel que fa al codi QR de color blanc trobareu exemples d’experiments que podeu dur a terme amb els petits/es de la casa.

Teniu de temps fins divendres 30 de setembre per enviar-nos la imatge del vostre experiment, no acceptem vídeos, agraïm la vostra col·laboració.