Natura i aventura a Vilanova de Sau

Aquesta setmana, els infants d’I3 fins a sisè han gaudit d’una aventura única a Vilanova de Sau, on han passat uns dies inoblidables en un entorn natural excepcional. En el marc de les seves colònies escolars, els infants han tingut l’oportunitat d’explorar la rica biodiversitat de la zona, familiaritzant-se amb la fauna i flora locals. A més, han participat en dinàmiques de grup que incloïen ponts tibetans i jocs de coneixença, fomentant així l’esperit de col·laboració i amistat entre ells. Les nits han estat màgiques, amb balls i jocs amb llanternes sota les estrelles. Tant els alumnes com els mestres i l’equip de la casa de colònies han compartit moments de joia i companyerisme, convertint aquesta experiència en una record memorable per a tots.