Mengem coca per berenar

Havia de ser un dia especial d’aquells que queden marcats al calendari. El motiu era ni més ni menys que la inauguració del mural que l’Edu Polo ha dibuixat al mur exterior de l’escola que dóna a la Via Imperi, una iniciativa de l’Associació Mulassa de Tarragona.

Malauradament la pluja ha impedit que l’acte es pogués desenvolupar i s’ha decidit ajornar-ho pel proper dijous a les 15h.

L’AFA ja tenia preparat un grapat de coca i molta xocolata per a que els alumnes de l’escola poguessin celebrar la fita. Com que no la podem guardar fins a la nova data d’inauguració, doncs ens l’hem menjat tota i dijous … Dijous ja veurem què fem, no? No ho desvetllem encara.

Moltes gràcies AFA Saavedra per haver-nos convidat!