mEduTarraco 2021

Un any més, els alumnes de cicle superior han participat a l’mEduTarraco, que enguany compleix la quarta edició en un format adaptat a la COVID19. Es tracta d’una activitat lúdica, educativa i solidària que es pot fer en família per descobrir els llocs d’interès cultural de la ciutat de Tarragona a través de la geolocalització i l’ús de tecnologia mòbil.

Si en les edicions anteriors, al voltant de 2000 alumnes de primària i secundària de tot el territori ens reuníem al Palau de Fires i Congressos de Tarragona per participar simultàniament a l’mEduTarraco, amb l’app MHM (la pots descarregar a Google Play o APP Store), però l’edició del 2021 ha estat dessincronitzada, podent-se realitzar durant tot l’abril i tot el maig de 2021.

Durant aquets dos mesos, per cada usuari que superi una puntuació de 150 punts els sponsors del projecte, aportaran una quantitat determinada per a La Marató.

Així doncs, els tres grups que enguany hi ha al cicle superior de l’escola han sortit, un dia diferent per a cada grup, per participar a l’mEduTarraco, conèixer una mica més la nostra ciutat i aprofundir en els aprenentatges, ja siguin de medi, de matemàtiques, llengua o història.

Els alumnes de Cicle Superior B, que van realitzar aquesta sortida el divendres dia 16 d’abril, van ser entrevistats per l’Agència Catalana de Notícies i el seu reportatge ha aparegut a diversos mitjans.

Tarragona Digital: Aprendre pel carrer: un projecte educatiu permet conèixer Tarragona a alumnes i famílies amb el mòbil

Diari Més: Un projecte educatiu permet conèixer Tarragona a alumnes i famílies amb el mòbil

Nació Digital: Aprendre pel carrer: un projecte educatiu permet conèixer Tarragona a alumnes i famílies amb el mòbil

La Ciutat: Un projecte educatiu permet conèixer Tarragona a alumnes i famílies amb el mòbil

Canal 3/24: Aprendre pel carrer: un projecte educatiu permet conèixer Tarragona a alumnes i famílies amb el mòbil

Fins i tot l’Il·lustríssim senyor alcalde de Tarragona Pau Ricomà, amb qui vam coincidir a la Plaça de la Font, es va fer ressó de l’activitat al seu perfil de Twitter

Imatges del grup de Cicle Superior A

Imatges del grup de Cicle Superior C

Imatges del grup de Cicle Superior B

El Projecte mEduTarraco és una iniciativa d’un equip de 15 docents i està coorganitzat pels Serveis Territorials d’Educació a Tarragona, l’Ajuntament de la ciutat i i el programa mSchools, una iniciativa que impulsa la Fundació Mobile World Capital Foundation en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA. El projecte compta també amb el suport d’Itinerarium, Universitat Rovira i Virgili, Repsol i l’Autoritat Portuària de Tarragona.

Qualsevol persona pot descarregar-se l’app MHM, registrar-se gratuïtament, i gaudir dels recorreguts i els aprenentatges que ens ofereix l’mEduTarraco. Us animem a participar-hi i ser solidaris amb La Marató.