Lliurament de premis del “Professor Rius, de Reus”

El dia 30 de març es va fer l’acte de presentació dels dissenys i prototips que elsd alumnes de cicle mitjà van presentar al certàmen “Professor Rius, de Reus” que anualment organitza el Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona. A l’acte final es van presentar un total de 23 prototips dels alumnes de 3r i 15 alumnes de 4t.

Un cop el jurat va dictar la seva sentència i es va anunciar el nom dels guanyadors, ja només calia esperar a la recepció dels premis i fer l’acte de lliurament als alumnes reconeguts.

Aquest és l’acte que vam organitzar a l’escola per a fer el lliurament de premis als alumnes i les mestres de cicle mitjà implicades en el projecte.

Si no en sabeu els afortunats, podeu seguir la gravació que vam fer de l’acte.