Concurs Professor Rius de Reus (Cicle Mitjà)

L’alumnat de Cicle Mitjà de l’Escola Saavedra ha participat al concurs Professor Rius de Reus, en el que s’ha demanat la col·laboració de les famílies per tal que ajudessin als nens i nenes a fer la maqueta d’un invent.
Des de les diferents àrees s’ha treballat aquest projecte de la següent manera:
A través de l’àrea de Coneixement del Medi han conegut les màquines simples i compostes i el seu funcionament.
Des de l’àrea de Llengua Catalana han redactat un esborrany sobre el prototip del seu invent amb les seves parts corresponents (el nom de l’invent, per a què serveix, com funciona i el material que han necessitat per a construir-lo).
També han treballat l’expressió oral a l’hora d’explicar el seu invent per intentar convèncer al tribunal que la seva maqueta era mereixedora del premi.
El dia 30 de març a les 16h va tenir lloc la celebració del concurs via telemàtica en el que el jurat compost per la Comissió d’Ensenyament d’Enginyers de Barcelona va decidir entregar els premis als següents alumnes:

3r de primària: Kiara, Nora i Raquel.
4t de primària: Martino, Nicole i Joan.

Agraïm a tot l’alumnat i les seves famílies el seu esforç i dedicació per tal que aquest certamen es desenvolupés amb èxit.