Iniciem el segon trimestre

Un cop finalitzades les vacances de Nadal, tornem a engegar l’escola. Els alumnes ja han tornat a les aules, hem comentat què hem fet aquests dies, ens hem desitjat bon any, i ja estem a punt per afrontar els nous reptes que ens depara aquest segon trimestre amb il·lusió i ganes renovades.

Així doncs, bon trimestre a tothom!!!

L’exposició al MAMT estarà obera fins el proper diumenge dia 15 de gener. Aprofiteu aquests dies que encara resten per poder-la visitar si encara no ho heu pogut fer, o per tornar-la a visitar de nou si us ha agrdat i han quedat detalls per admirar.