Fira Tecnoart edició Seguici. Taller “Wedo + Spike”.

El dissabte 4 de març es va celebrar la Fira Tecnoart edició Seguici a la nostra escola i a la Via de l’Imperi. Un dels tallers desenvolupats va ser el dels Lego Wedo i Lego Spike.
LEGO® WeDo és la proposta de LEGO Education per als més joves. Els nens poden construir 12 models amb sensors simples i un motor que es connecta als seus ordinadors, i programen comportaments amb una eina extremadament simple, fàcil i divertida per iniciar-se a la robòtica.
LEGO® SPIKE™ Prime és la nova solució d’aprenentatge STEAM per a l’alumnat de cicle superior de primària i secundària que ajuda l’alumnat a desenvolupar la confiança i les habilitats de pensament crític.
El taller va tenir molt d’èxit.

Part del material necessari per a desenvolupar aquesta activitat ha estat subvencionat per l’Ajuntament de Tarragona en el marc del projecte Magnet

Logo_IMET