Final de projecte de velocitat a CM-B

Ha arribat el gran dia per als alumnes de CM-B, la gran final amb la cursa dels vehicles de F1 que hem construït, investigat i desenvolupat per arribar a aconseguir una òptima relació de forces que faci que amb la mateixa programació de codi, un vehicle pugui arribar més lluny que la resta.
Han estat dies de proves, mesures de distàncies, anàlisi científica i anotació de resultats per a una investigació seriosa i rigurosa. El mètode científic en estat puc.

Com a acte final hem desenvolupat un campionat de curses de cotxes en el que hem intentat reflectir tot l’aprenentatge i els esforços invertits.

El campió ha estat reconegut honoríficament amb una copa impresa en 3D i dissenyada per un alumnes de CS.

Enhorabona a tots els participants pel seu esforç i dedicació.