Automostres per al Covid-19 a tot el personal

Tots els mestres, l’equip de menjador, i personal del PAS s’han fet avui els tests automostra per a la detecció de la Covid-19 assessorats per la Referent Covid (RECO) Érika Ruiz, una sanitària del Centre d’Assistència Primària “Muralles”, que dóna les indicacions i és present en el moment de prendre l’automostra.

En breu en coneixerem els resultats.

Tot un grapat de periodistes i mitjans s’han aplegat a l’acte i n’han fet aquests articles:

• El fotoperiodista Gerard Martí ha publicat aquestes imatges del moment de les automostres.
      • El Diari MÉS en versió digital ha publicat aquest article, amb la Raquel de protagonista.
      • La CCMA ha publicat aquest article al seu web, amb la Jenni de protagonista.
      • El diari digital Tarragona 21 ha publicat aquest article, amb la Raquel de protagonista.
      • El Diari de Tarragona ha publicat aquest article, amb la Raquel de protagonista.
      • El Tarragona Digital ha publicat aquest article, amb la Raquel de protagonista.
      • El Tarragona Radio ha publicat aquest article, amb la Jenni de protagonista.
      • La revista Cambrils.cat ha publicat aquest article, amb la Jenni de protagonista.
      • TAC12 ha emès aquest reportatge acompanyat d’un article escrit.

Durant aquesta setmana aniran publicant-se més reportatges, ja sigui en premsa escrita o en format audiovisual. Si algú de vosaltres té coneixement d’algun d’aquests reportatges, ho pot comunicar a l’escola amb un comentari a aquest article o bé enviant un missatge de whatsapp al telèfon mòbil de l’escola 635 394 681