Festa virtual de final de curs 2021

Divendres 18 de juny a les 18h s’ha celebrat la tradicional festa de final de curs. L’edició 2021 ha estat en format virtual per videoconferència per poder garantir la participació de tantes famílies com fós possible.

L’acte s’ha iniciat amb un missatge en directe de benvinguda a l’acte i tancament del curs per part de la nostra directora Leonor Franch, seguit d’unes paraules de la presidenta de l’AMPA Isabelle Toussaint.

La resta de videos i actes de la festa us els detallem a continuació:

Seguidament es va donar pas a l’acte més nostrat de la festa de final de curs: Els Menjars del Món. Un acte que tradicionalment compta amb la participació de gran part de les famílies de l’escola i en el que cadascú aporta un plat típic de la seva zona d’origen i es destina a compartir, per a que la resta de famílies puguin fer un tastet de diferents sabors d’arreu del món. Un acte que ens acosta, mentre compartim taula, a aquelles famílies amb les qui hem compartit el curs, siguin del curs que siguin, siguin de la procedència que siguin i parlin l’idioma que parlin. Enguany no hem pogut fer-ho com estem acostumats, però hem aprofitat per berenar plegats rere la pantalla mentre veiem les imatges dels “Menjars del Món” que vam fer l’any passat mentre estàvem confinats a casa.

L’AMPA va fer un sorteig en directe d’una magnífica panera de productes d’arreu entre les famílies de l’AMPA.

Seguidament, i ja a la recta final de l’acte es van passar quatre videos sorpresa:

L’acte s’ha acomiadat del curs amb un magnífic brindis entre totes les famílies assistents.

Des d’aquestes línies, l’escola vol agrair als membres de l’AMPA que han organitzat aquest acte, felicitar totes aquelles famílies que s’hi van adherir i a tota la comunitat educativa de l’Escola Saavedra per haver pogut acabar aquest curs tant i tant complicat amb una senzillesa inimaginable fruit de l’esforç de cadascú.

Ens retrobem a l’escola al setembre

Bon estiu a tothom.

P.S. Gravació de l’acte (quasi) sencer