Estudi de música

Fa uns dies, l’Estudi de Música de Tarragona va col·laborar amb l’escola al dia de Santa Cecília, patrona de la música.

En Jordi ens va fer una presentació dels instruments de la família de vent metall i vam poder escolar una cançó diferent interpretada amb cadascun dels instruments de la família: la trompeta, la trompa, el trombó de vares i la tuba. Al finalitzar l’actuació, els representants de l’Estudi de Música ens van proposar un repte en forma de qüestionari per a poder descobrir més coses sobre aquesta família d’instruments. D’entre tots els participants que van respondre correctament a totes les preguntes, al cap d’uns dies es va fer un sorteig d’una classe de l’instrument de vent metall que els guanyadors escollirien a les instal·lacions de l’Estudi de Música.

Els guanyadors en aquest sorteig van ser la Fabianna i el Milan.

Enhorabona a tots els participants i també els afortunats.

Gaudiu molt d’aquesta hora de classe.

Amb col·laboracions entre l’escola i les diferents entitats de l’entorn proper, enfortim els lligams i el sentiment de pertinença.

Moltíssimes gràcies l’Estudi de Música per aquesta gran iniciativa.