Ens preparem per a l’Scratch Challenge CM

L’Scratch Challenge és una proposta didàctica modular centrada en el desenvolupament del pensament computacional a l’aula mitjançant l’aprenentatge del llenguatge de programació lliure Scratch. Permet desenvolupar l’ensenyament creant històries interactives, simulacions, jocs i animacions, així com a compartir les creacions online.

Així doncs, els alumnes de Cicle Mitjà iniciem el treball d’aquesta proposta en la que cada alumne crearà la seva pròpia història o conte amb Scratch, i per fer-ho més personalitzat, començarem aquesta iniciativa creant l’escenari on es desenvoluparà l’acció.

Som-hi!