Ens han visitat dos profesors de l’ETSE

En el marc de les aliances Magnet, avui hem rebut la visita de dos professors de lEscola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitrat Rovira i Virgili de Tarragona, entitat que fa de partner amb l’escola Saavedra. José Luís Ramírez i Dolors Puigjaner han vingut a explicar-nos què és l’enginyeria, què fan a la seva institució i, sobretot, a respondre les preguntes i els dubtes dels alumnes.

D’aquesta manera, estrenyem els llaços que ens uneixen, ens coneixem una mica més, i aprenem a col·laborar conjuntament.

Aquesta relació continuarà el proper divendres quan els alumne de l’escola anirem a visitar les instal·lacions de l’ETSE.

Esteu atents perquè aquesta relació simbiòtica donarà uns fruits espectaculars! Molts més dels que ja està donant a l’actualitat.