El projecte magnet de la llum de 4t està a punt de finalitzar

Ja us hem parlat sobradament del projecte magnet de la llum que desenvolupem enguany a l’escola, en col·laboració amb l’ETSE de la URV.

Els alumnes de quart estan fent un treball de descomposició de la llum en l que s’hi inclouen coneixements científics, llenguatge de programació (Scratch), sistemes de comunicació amb un dispositiu informàtic (Makey-Makey) i disseny i impressió 3D. Tot un repte només a l’alçada pels més agoserats! Quins alumnes aquests de quart!!!!! Ho estan resolent de la millor manera, i sobretot, passant-ho genial.